Okt 112017
 
Andris Orols   ECT ierosina lietu pret Latviju par pašvaldību izdotajām avīzēm – www.delfi.lv/news/national…
Daļēja taisnība jau varētu būt – regulārs izdevums pašslavināšanai. Bet no otras puses  – TV un Radio arī ir valsts maizē. Un jau trešo gadu desmitu vajadzīgie žurnālisti pauž valdošo partiju ideoloģiju. 

 Ar nelieliem izņēmumiem, pieļaujot 0,00001% citādi domājošo uzstāšanos – tā sakot, radot demokrātijas ilūziju. Bet kas tad sanāk – valsts drīkst uzturēt medijus, bet pašvaldibas nē? Dīvaini kaut kā…
Vēl viena dīvainība – ECT (Eiropas Cilvēktiesību tiesa) izskatīja vienas juridiskas personas ”Bauskas dzīve” pretenzijas pret otru juridisku personu ”Iecavas ziņas”. Maz vēl, ka kaut kādi ārpuslatvijas tiesneši jaucas Latvijas iekšējās lietas un nosaka šeit lietu kārtību (suverenitātes un neatkarības zaudējums), bet šīs abas SIA taču nav cilvēki! Nu nav taču cilvēki! Tās ir juridiskas personas!

 

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)